12 août 2009

الفنان وائل كفوري : تامر حسني ابهرنا بصوته وتمثيلة الرائع

الفنان وائل كفوري : تامر حسني ابهرنا بصوته وتمثيلة الرائع

سال المذيع وائل كفوري في مقابلة عبر راديو
مصري: ليه انت لحد الأن ما فكرت تمثل ولا تشارك في اي فيلم سواء باللهجة
اللبنانية او المصرية ؟

وائل : التمثيل موهبة ربنا بيديها للممثلين عشان هيك ما بينفع عشان انا
مشهور اروح امثل والكارزما والصورة مش اهم .. الحاجة المهمة عشان تبقى
ممثل بجد عشان زي ما قلت في الاول الموهبة هيا اهم حاجة . وكمان انا مش
شايف نفسي كتيير في التمثيل عشان لازم تدريب كبير وربنا يسهل .



المذيع : رايك في المطربين الي بيمثلو ؟ ومين هم الي اعجبت بتمثيلهم ولقيتهم كتير موهوبين في الغناء والطرب والتمثيل والاداء ؟


وائل:
انا بكل صراحة مبحبش المطرب الي ما عندو موهبة التمثيل ويروح يمثل . بس في
مطربين كسروا كل الحواجز واثبتوا انهم بجد كتير موهوبين في التمثيل والطرب
وانفتحو على العالم كمان بافلامهم ..


المذيع : ممكن اسامي ؟


وائل:
هو بصراحة في النجم او نجم الجيل المطرب تامر حسني الي عنجد كتير ابهرنا
بصوتوا في الاول وبعد كده بتمثيلوا الرائع في فيلمه الاول الي على ما اظن
(حالة حب) الي عنجد كتير اثر فيا وكمان وضحلنا انو عنجد فنان كتير موهوب
.. وبيقوم بادوار كتيرة وسهل عليه انو يمثل جميع الادوار سواء كوميدي او
حزين وحياة الشاب على اكمل وجه . وانا بتمنالو التوفيق في كل اعمالو و
بئلو انو عنجد هو فنان موهوب ومطرب بحق وحقيق.

Digg Google Bookmarks reddit Mixx StumbleUpon Technorati Yahoo! Buzz DesignFloat Delicious BlinkList Furl

0 commentaires: on "الفنان وائل كفوري : تامر حسني ابهرنا بصوته وتمثيلة الرائع"

Enregistrer un commentaire